Kasfh ul Mahjub - Urdu Kasfh ul Mahjub - Urdu
<span dir='ltr' class='left text-left'>KASFH UL MAHJUB - URDU</span> <span dir='rtl' class='right text-right'>کشف المحجوب - اردو</span>

KASFH UL MAHJUB - URDU کشف المحجوب - اردو

تصوف کا ایک عظیم شاہکار
---- کشف المحجوب ----
آسان، سلیس اور عام فہم اُردو ترجمہ
پہلی مرتبہ نایاب تصاویر اور اعلی کوالٹی پیپر دلکش اشاعت
تصنیف: حضرت شیخ سیّد علی بن عثمان ہجویری
المعروف داتا گنج بخش رحمۃ اللہ علیہ
مترجم: پروفیسر حمید اللہ شاہ ہاشمی
تسہیل و نظرثانی: شاہد حمید

۔۔۔۔۔۔

"ایک دفعہ 1925 میں پروفیسر یوسف سلیم چشتی نے علامہ اقبال سے دبی ہوئی زبان سے یہ عرض کی کہ اسرار اور پیام دونوں کتابیں سمجھ میں نہیں آتیں لیکن ان سے قطع نظر بھی نہیں کر سکتا۔ دماغ قاصر سہی لیکن دل ان کی طرف ضرور مائل ہے۔ یہ سن کر علامہ نے یہ دریافت فرمایا کہ " اسرار خودی" کتنی مرتبہ پڑھی ہے ؟ جواب میں کہا " جناب والا ! ساری کتاب تو نہیں پڑھی صرف پہلا باب پڑھا ہے۔ لیکن وہ سمجھ نہیں آیا۔ اس لیے آگے پڑھنے کی ہمت ہی نہ ہوئی۔ اب رہی دوسری کتاب تو اس کی غزلیں تو پڑھ لی ہیں۔ لیکن نہ لالہ طور تک رسائی نہ نقش فرنگ تک " یہ سن کر علامہ نے فرمایا کہ " خوش نویسی یا موسیقی ایک دن میں نہیں آسکتی ہیں ؟ فلسفیانہ نظمیں ایک دفعہ پڑھنے سے کیسے اور کیونکر سمجھ میں آ سکتی ہیں ؟ الفارابی نے ارسطو کی مابعد الطبیعات کو کئی سال تک مسلسل پڑھا تھا ۔ تم بھی اس کی تقلید کرو اور ان کی کتاب کو بار بار پڑھو"۔
مذکورہ بالا تحریر کا مطالعہ کرتے ہوئے یہی خیال تصوف کی مشہور زمانہ کتاب " کشف المحجوب " کے بارے میں آیا ۔ لیکن خوش قسمتی سمجھیے ادار ہ بک کارنر جہلم نے مشکل حل کر دی ۔ اس شہرہ آفاق کتاب کا انتہائی آسان ، سلیس اور رواں ترجمہ ، ( مترجم پروفیسر حمید اللہ شاہ ہاشمی صاحب ) جسکا مطالعہ کرتے ہوئے آپ یہ محسوس نہیں کرتے کہ آپ کسی کتاب کے ترجمہ کا مطالعہ کر رہے ہیں۔بلکہ آپکو یہ محسوس ہوتا ہے کہ آپ اصلی کتاب کا مطالعہ کر رہے ہیں۔ ادارہ بک کارنر جہلم دلی مبارکباد کا مستحق ہے جس نے اس شہرہ آفاق کتاب تک عام آدمی کی رسائی کو ممکن بنا دیا ہے۔

(تبصرہ: محمد معین الدین شاہ)

RELATED BOOKS